5.4.12

Min logbog

Hermed et indlæg om et af mine små kreative påfund. Jeg har nemlig en logbog - mine venner synes vist, at det er lidt fjollet, og det er måske også lidt mormor, men jeg synes, at det er hyggeligt :) Jeg samler kvitteringer, visitkort, små sedler, invitationer, boardingpasses og billetter fra biffen, museer, forestillinger og rejser. 







Det er lidt ligesom en dagbog, og det er sjovt at kigge tilbage og huske alle de ting, man engang lavede :) Bliver også helt nostalgisk over alle de New Yorker minder. Nåh, men jeg tænkte i hvert fald, at det var et fint lille projekt, man kunne gå i gang med her i påsken..

3 comments:

  1. Sådan en har jeg også! Min er bare en bunke ting i en tidskriftsholder.. måske jeg skulle bruge din version i stedet :D

    ReplyDelete
  2. Jeg var lige på din newyorker blog i dag for at se hvad du nu gik og lavede og om du fik flyttet til KBH:) Det kan jeg jo se du gjorde eftersom du har fået en ny blog med et andet navn. Jeg brugte din blog sidste år, i forbindelse med en NYC tur, og det var meget hjælpsom, så tak for det:)
    Vh. annasstjerner.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sådan en har jeg skam også! :) Det er hyggeligt at kigge tilbage på!

    ReplyDelete