7.4.12

+ & - 4

Så er det blevet tid til endnu en omgang af ugens plusser og minusser. Håber at I nyder ferien med en masse oplevelser, som kan skrives på jeres plus-liste :)


- - - 

- Psyko-holdtræneren i fitness: Forestil jer en ond version af Rikke fra Paradise Hotel. "Døren er nu låst. Der er ingen vej tilbage. I er nået til point of no return. I stopper ikke, når det gør ondt. I stopper først, når jeg siger stop." Jeg kunne se frygten i folks øjne!

- Når man står i kø i Netto, og man skal hoste, så man laver et lavmeldt høfligt host (hrm hrm), hvilket resulterer i, at personen foran mig tror, at jeg prøver at få hende til at lægge varerne lidt hurtigere på båndet, og hun giver mig blikket... suk.

- Når man er så træt en morgen, at man snoozer den i halvanden time. HALVANDEN time. Ved ikke hvorfor, jeg ikke bare slukkede den skide alarm.

- At danskerne går total påske-amok! Folk køber ind som om at de skulle være sneede inde i flere uger...

- Når man drikker sig alt for fuld til en fødselsdag og spenderer det meste af aftenen med hovedet i toilettet og går glip af dette:



+ + +

+ Den søde Netto-mand Paul, som altid er i godt humør og joker om, at jeg altid vil ha' bonnen med. Tænk at arbejde fuldtid i Netto og være i så godt humør. Forunderligt.

+ Kender I den der sidedelle man har, når man drejer overkroppen? Min er forsvundet!! Tak Fitness World!

+ Al den choko jeg spiser, nu hvor jeg træner. Når man træner, må man nemlig godt.

+ At snuppe sig en middagslur på sofaen. Sådan en napper skal ikke undervurderes.

+ At der netop er åbnet en ny slikbutik på hjørnet. 100 gram for 6 kr. Den har alt, hvad ens søde tand kunne begære. Åh åh...


Happy påske, venner!

5 comments:

  1. Ej, hvad er det for en lækker slikbutik med så billigslik? :) den måjeg besøge! Kan du give et hint om hvor den ligger?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I krydset mellem Falkoner Alle og Godthåbsvej :)

      Delete
    2. Tak for tippet :D Jeg var på mandagstur med kæresten dertil og vi fik købt en del! Har selv boet lige ved siden af, men bor nu på Vesterbro... Hvilket måske er meget heldigt nu! ;)

      Delete
  2. Jeg handler også ind i den Netto og Paul redder altid min dag :-)

    ReplyDelete