2.4.12

Kærlighed

Livet er lidt op og ned for tiden, synes jeg. Men der er de små ting i tilværelsen, som faktisk gør mig oprigtig glad.


...Fx. når man modtager en pakke fra ens mutti fyldt med savnet choko <3 


...Eller når man tager i byen med de tre søde blondiner. Kender I det, når alle ens veninder er blondiner, og man føler sig lidt udenfor som brunette?


...Eller måske når ens kæreste giver en påskeliljer og påskeæg - ægget blev dog spist, inden jeg nåede at tage et billede af det. Typisk.


...Eller når Mad Men sæson 5 endelig starter!!!!!


...Eller når man køber fornuftigt ind.


...Sidst men ikke mindst - når man efter en lang svedig cykeltur midt om natten kan ane Roxy-skiltet i horisonten, og så ved man, at man er hjemme lige om lidt.

Og nåh ja - jeg har fået en lejlighed! EN LEJLIGHED! Generelt hader jeg, at man skal kende nogen, der kender noget, men når det falder ud til min fordel, så synes jeg, at det er abefint ;) Jeg skal bo på Vesterbro fra 1. juli og 2 år frem. Med en roomie endda. Meget spændende. Føler kærligheden i dag :)

12 comments:

  1. Jamen jeg troede du allerede havde fået en lejlighed? På Frederiksberg? :s

    ReplyDelete
  2. Ej velkommen til Vesterbronx :D

    ReplyDelete
  3. Tak! Nu er der jo stadig nogle måneder til, men jeg glæder mig!

    ReplyDelete
  4. Årh, jeg synes det er så hyggeligt at følge med på din blog. Du virker så ærlig, fortæller når tingene går lidt skævt, ligesom det gør for alle i perioder, men vælger at fokusere på de positive ting. I like! Og tillykke med lejligheden :-)
    Mvh Pernille

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Pernille, det er jeg rigtig glad for at høre! :)

      Delete
  5. Jeg er også MEGA glad for at Mad Men ENDELIG er startet hehe! Helt sygt at der var pause i næsten 1 1/2 år! Det var alt for lang ventetid hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er fuldstændig åndssvagt! Håber det bliver sendt lidt mere regelmæssigt fra nu af :)

      Delete
  6. Sådan nogle pakker måtte din mor skam også gerne sende til mig. SÅ fantastisk Mad Men er startet igen, følger den selv, men trist der er en uge i mellem hvert afsnit! Stort tillykke med lejligheden! Hilsen Annemarie

    ReplyDelete
  7. Mmm den chokolade ser mega lækker ud mht. indpakning. HVor er den fra? :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    ReplyDelete