15.4.12

Kærlighed: Food edition

Nu hvor jeg for alvor er flyttet hjemmefra, bliver jeg jo nødt til at sørge for at jeg får noget ordentlig mad. Det går faktisk meget godt - jeg bager i hvert fald en masse boller og kager. Her er lidt fra den seneste tid.

Bruschetta og gedeost. Min nye livret. Det er SÅ godt. Osten skal bare lige smeltes lidt i ovnen. Dør lidt af glæde hver gang jeg spiser denne ret, hvis man da kan kalde den det.



Bland-selv slik - EJ hvor jeg har savnet det i New York!!! De kan bare ikke finde ud af det med sure vingummier. 



Kartoffel-pizza med rigtig mozzarella. Helt klart min yndlingspizza :)


Og så er jeg blevet ret god til at bage boller - disse er med solsikkekerner og revet gulerod.



Hvid brownie - denne bliver alle nødt til at smage. Både min kæreste og jeg er enige om, at det er den mest fråderen kage i universet. Jeg fulgte denne opskrift.



Nåh, hvad siger I? Burde jeg blive madblogger? ;)

1 comment:

  1. Jeg elsker når du skriver om mad! Det er så hyggeligt og lækkert. Det var også de blogindlæg om restauranter, som jeg bedst kunne lide på din NYC blog :-)

    ReplyDelete