12.4.12

Film jeg glæder mig til at se #1

Jeg elsker film, og dengang jeg havde råd, gik jeg rigtig meget i biografen. I dette indlæg har jeg samlet 4 af de film, jeg glæder mig til at se de næste par måneder.


The Vow. Dansk præmiere d. 16. maj
Ej den er lidt pinlig, den her. Tror faktisk ikke, at jeg vil kommentere nærmere. Tager nok ind og ser den alene en søndag eftermiddag, hvor jeg har tømmermænd.




21 Jump Street. Dansk præmiere d. 14. juni
En 80'er action-komedie med pæneste Channing Tatum og sjove Jonah Hill som hovedrolle-indehaverne. De spiller to politimænd, som går undercover på en high school - elsker sådan nogle fjollede film. Den har fået ret gode anmeldelser og ser sjov ud. Fedt fedt.




Five-Year Engagement. Dansk præmiere d. 19. juli
Teamet bag Forgetting Sarah Marshall, som jeg elsker, har hooket op igen for at lave denne film - også med Jason Segel i hovedrollen. Den handler om to mennesker, som bliver forlovet, men de skal i gennem rigtig meget før brylluppet kan stå. En kvali romantisk komedie :)




The Dark Knight Rises. Dansk præmiere d. 26. juli
Jeg er ret dårlig til at følge med i Batman-filmene. Altså, jeg har set dem alle flere gange, men i forkert rækkefølge, og jeg har sgu lidt svært ved at hitte rede i historien. Men derfor er de jo meget underholdende alligevel, og jeg elsker store action-film :)




Jeg var forresten inde og se En Kongelig Affære forleden. Dør lidt over, hvor god den var!!!!! Den sidder stadig i mig flere dage efter...
Hvad mener I om det hele?

3 comments:

  1. 21 Jump Street var sjov! :)

    Har selv skrevet lidt om den her:
    http://www.danishgirlinanamericanworld.dk/2012/04/filmanmeldelse-21-jump-street.html

    ReplyDelete
  2. ej hvor sjovt... har selv lige siddet og snuset rundt på IMDB og kigget på kommende films trailere.. og alle de fire var også iblandt dem jeg ville se!!! og så lige "what to expect when you are expecting!"

    ReplyDelete
  3. Selvom det gør lidt ondt i hjertet at sige det, så blev jeg slemt skuffet over "The Vow". Og jeg er endda vild med de der romantiske film! Jeg gik og var lidt små trist over det - da jeg virkelig gerne ville kunne lide den! :)

    ReplyDelete