15.3.12

Uddannelse nuuu


Så blev det d. 15 marts, en dato jeg har frygtet og glædet mig til. De af jer, der fulgte med på min gamle blog ved, hvor mange forvirrende tanker jeg har haft om min fremtidige uddannelse. Heldigvis er jeg endelige fuldstændig afklaret og i dag var fristen for kvote 2 ansøgningerne. Jeg sendte allerede min afsted i mandags (og heldigvis for det, for der var lige 6 timers tekniske problemer og et mindre panikanfald). Jeg har dog stadig lidt dårlige nerver over det, mest fordi bilagene skulle sendes seperat på email. Nu håber jeg bare, at de kan finde ud af at sætte det hele sammen... Nåh, men det endte i hvert fald med at se sådan her ud:


Jeg har kun søgt kvote 2 på antropologi, hvor snittet var 10,7 sidste år (det samme som mit snit er), og hvis jeg så ikke kommer ind, regner jeg stærkt med at snittet på europæisk etnologi ikke pludselig stiger 2 karakterer...

Er I andre, der har været inde og ansøge? :) Er I også mega nervøse for, om I bliver optaget??

3 comments:

  1. Åh jeg ville ønske jeg havde samme snit som dig! jeg tror chancerne er gode for, at du kommer ind - men man er jo altid selv mega nervøs :)

    Jeg blev tildbudt en Standby plads sidste år på RUC så jeg er garenteret en plads til sommer, men er stadig nervøs for om jeg mon har misforstået noget eller lign. så jeg ikke kommer ind :s

    ReplyDelete
  2. uhh hvor spænende. håber for dig at du kommer ind. min kæreste har også læst antropologi

    ReplyDelete
  3. Krydser fingre for at du kommer ind! Men med det snit, burde det da være muligt! Men man ved jo aldrig. Men tror virkelig at dine chancer er gode!

    @Maja, jeg står i præcis samme situation! Fik tilbudt standby plads sidste år til RUC, og er dermed garanteret pladsen til sommer - men er seriøst også stadig nervøs for at jeg har misforstået det hele, og ikke kommer ind alligevel! ;)

    ReplyDelete