18.3.12

+ & - 3

+ + +

+ IKEA! Det er ikke alle steder man kan få en dørmåtte til 4 kr og en skraldespand til 7 kr.

+ At jeg har lært at lave mad, sådan da i hvert fald. Laver stadig mad til ca. 8 personer, selvom jeg bare er mig.

+ At jeg efter en bytur får slæbt mit tunge korpus ned i fitten og løber 4 km på 28 minutter!! Mit mål er 5 km på en halv time, så jeg var ret stolt af mig selv :)

+ At jeg er 100% arbejdsløs. Intet ringende vækkeur om morgenen, ingen sengetid, uanede mængder tid til bare at ligge.

+ Når fitness-instruktøren sætter Lady Gaga og Katy Perry på i tre-dobbelt tempo. Folk går jo helt amok på den stepbænk! Vi er nogle fireworks, baby!!


- - -

- Når ens pude begår selvmord :(

- At jeg er 100% arbejdsløs. Pengene hænger ikke på træerne og jeg keder mig virkelig meget. Eksisterer der ikke længere jobs til godt-begavede piger på 21 i denne by?

-  Når man kommer til at rive ens fingre på et rivejern. Og ja, det er akkurat ligeså blodigt som det lyder

- Når fitness-instruktøren på mave/balle/lår har cameltoe, og man har meget svært ved at abstahere fra det resten af timen.

- Når gearene på ens cykel er fucked, så man skiftevis ligner en der bestiger Mount Everest på cykel og derefter en der har tabt kæden.

- Lady Gaga og Katy Perry i tre-dobbelt tempo. Det lyder ikke særlig godt..

1 comment:

  1. At være arbejdsløs er altså bare noget lort.. For helvede det er er kedeligt i længden! >_<

    ReplyDelete