2.3.12

Smukke by


København var den smukkeste by i dag. Det gik op for mig, hvor meget jeg har savnet det her sted, mens jeg cyklede langs søerne og solen så småt var ved at gå ned. Folk sad på bænkene og nød forårsvejret - det er vildt så meget københavnerne løsner op, når solen skinner. Jeg er simpelthen så glad for at være tilbage, for selvom jeg med jævne mellemrum har boet andre steder i verden, så føler jeg stadig, at København er hvor jeg er vokset op. Mens jeg cyklede der langs de smukke søer, tænkte jeg faktisk, at jeg nærmest er lykkelig.

Men så kørte jeg over en fugl, der var blevet kørt over af en bil, og så var jeg tilbage til normalen.

4 comments:

  1. Hahah! Totalt uventet afslutning :P

    ReplyDelete
  2. Virkelig sjovt indlæg. Men trist for fuglen selvfølgelig :)

    ReplyDelete
  3. Hahahah ELSKER sidste linje!!! :D

    ReplyDelete
  4. Åh, hvor en god slutning. Lige min humor. Ja, bevares. Synd for fuglen, men den var jo allerede død.

    ReplyDelete