28.2.12

+ & - 2

Så er jeg igen klar med ugens plusser og minusser - jeg har været helt utroligt uheldig siden sidst. Suk..

- - -
- Da jeg helt frisk og ved godt mod er i gang med at skrive jobansøgninger og printe dem ud. De skal klipses sammen, og til det bruger jeg en hæftemaskine, som jeg så stiller oven på min åbne computer. KLIK KLIK KLIK, siger computeren så, og jeg ved, at slaget er tabt. Heldigvis blev reparationen kun 1500 kr - havde forventet noget meget værre.

- Da det går op for mig, hvor stort omfanget er på alt det, jeg har mistet. Ingen musik, ingen billeder, ingen dokumenter. Min kvote 2 ansøgning skal skrives igen. Skyd mig.

- Da jeg VIRKELIG skal tisse og der er 10 minutters cykling hjem. Men i det jeg sætter mig op på cyklen, går det op for mig, at det ene dæk er punkteret. Overvejede meget stærkt at tisse i en busk og eventuelt slutte af med en tudetur.

- Da det nye dæk koster 400 kr. Ej, det er næsten tarveligt. Nu mangler jeg bare at tabe min mobil i toilettet og tabe min nøgler i en sø.



+ + +

+ Jeg har stadig virkelig meget optur over min cykel, i denne uge har jeg mere specifikt optur over min cykelkurv, og alle de ting den kan indeholde.

+ Beverly Hills 91020!!!! Elsker det så meget, og har virkelig savnet den gode eftermiddagstime i NYC. Er dog lidt ærgelig over, at Dylan snart forlader Brenda til fordel for Kelly. Brelan 4ever <3


+ At København faktisk er capable of plusgrader. Var ikke helt sikker på, om det kunne lade sig gøre.

+ Da instruktøren på mave/balle/lår-holdet i Fitness World sætter "Skub til taget" på og råber "Skub til taget, piger! Kom så! Skub til det tag!!!". Så skubbede jeg fandeme til det tag.

+ Da en af de 4-årige piger i børnehaven siger "Jeg elsker dig" til mig 10 minutter efter hun har mødt mig. Jojo, man giver vel et godt førstehåndsvindtryk.

6 comments:

  1. Elsker simpelthen dine små hverdagsanekdoter! Det er virkelig hyggeligt/sjovt at læse. Bliv endelig ved med dine +,- lister :D

    ReplyDelete
  2. Hahah, din 'skub til taget'-anekdote gav mig et smil på læben :p

    ReplyDelete
  3. Er SÅ glad for at du valgte at fortsætte med en blog om dit liv i kbh.!
    Og synes på en måde der er kommet en lille ændring i skrivestilen - som falder meget positivt ud!
    Du virkelig skøn og sjov at følge :)

    ReplyDelete
  4. Jeg synes også disse lister er rigtig sjove! og jeg er enig med irina! :)

    ReplyDelete
  5. Jeg elskede din gamle blog, men elsker, om muligt, dine nye blog endnu mere :D

    -Louise

    ReplyDelete