5.3.12

Siden sidst..

Jeg laver så meget for tiden, men jeg bruger min tid på en helt anden måde end jeg gjorde i NYC. Jeg bruger rigtig meget tid med mine veninder (åh, hvor har jeg savnet dem) og mindre tid med min kæreste (det er han vist ikke helt tilfreds med). Derudover arbejder jeg jo også nu (dog ikke ligeså meget, som jeg har brug for), og så gør jeg mig også i det der man kalder fest. Prøvede det engang for nogle år siden, og nu gør jeg det altså igen. Det er ganske morsomt. Her er lidt billeder fra den sidste tid :)


Jeg færdes meget på Nørrebro, hvor der er så fint. Her vil jeg gerne bo!!


Jeg har bagt boller... Eller faktisk har nogen andre bagt bollerne, jeg har bare spist dem.


Jeg har gået tur i Frederiksberg Have en dag, hvor det blæste så meget, at de høje træer knirkede. 


Jeg har været den stiveste i selskabet til en rigtig hyggelig housewarming hos en af mine bedste veninder, bestemt ikke et af mine stolteste øjeblikke.



Så har jeg været til fest på Nationalmuseet, hvor der blev kendisspottet. Vi hilste på Nik fra Nik & Jay (!!!!) og Medina var der også. Udemærket!

No comments:

Post a Comment