10.3.12

En tur i Dyrehaven


I dag var jeg med min kæreste en tur i dyrehaven. Dyrehaven har jeg altid forbundet med fulde gymnasieelever (jeg har selv været en af dem), men min kæreste ville vise mig Eremitageslottet, som jeg aldrig havde set før. Det ligger det mest idylliske sted midt på en bakketop. Det mindede mig mest af alt om noget fra et eventyr.



Svaner, hjorte og dådyr. Det er måske lidt svært at se, men der var en kæmpe flok bag træerne. Tænk at være så tæt på naturen så tæt på København :)


Planen var egentlig, at vi skulle se solnedgangen oppe fra slottet, men vi havde været lidt for tidligt ude, og efter at have siddet og ventet en halv time på den skide sol, var vi så gennemfrosne, at vi blev nødt til at gå ned til bilen. Men mens vi så kørte væk kom den smukkeste solnedgang så. Så måtte jeg jo tage nogle billeder fra bilen :) SÅ smukt! Vi har allerede planlagt at tage derop til sommer igen.


2 comments: