15.2.12

Time



Åh.. Jeg ved ikke, hvor jeg skal starte. Der er så meget rod oppe i mit hoved (og mit hjem), og jeg vil gerne fortælle så meget, men jeg kan ikke få det ned på papir/skærm. Jeg vil gerne fortælle jer, om de nye serier jeg har set, og de virkelig gode bøger jeg har læst, om de fine ting jeg har købt til min lejlighed, og den seje frisure jeg har lært at lave. Men jeg magter det ikke lige nu. Der går nok lidt tid. Hav tålmodighed med mig! Desuden har jeg svært ved at finde ud af bloggens format. Nu har jeg jo gjort det på en bestemt måde i halvandet år, men denne blog bliver jo helt anderledes. Ved bare ikke rigtig hvordan.

Indtil da kan jeg lige give en kort opdatering: min lejlighed er så fin, jeg har fået vikarjob i en vuggestue, jeg har små tudeture et par gange om ugen og jeg får nærmest brækfornemmelser, når jeg drikker det danske vand. Hvorfor smager det så mærkeligt??!?!

Forresten er billedet af min udsigt fra stuen. Frederiksberg, jeg har savnet dig!

8 comments:

  1. Vandet kan være ret kalket, måske er det dét, som får det at smage mærkeligt. Det tyder på at du skal tjekke om vandhanen er kalket til.. så sker det (for mig) at vandet smager lidt mærkeligt.

    ps. hvorfor kan jeg ikke kommentere alm. bruger uden om google account etc jeg som har en alm. blog (og ikke wp blog and you name it)...

    ReplyDelete
  2. ja det er sikkert rigtigt - addd.
    det er fikset nu, så alle kan kommentere :)

    ReplyDelete
  3. Vi bor rimelig tæt på hinanden, hæhæ :p

    ReplyDelete
  4. Det er en stor forandring det hele - bare tag det med ro og find dit eget tempo :) Vi læsere skal nok hænge på! (;

    Forresten, hvordan fandt du en lejlighed så hurtigt efter du var flyttet tilbage til DK? :)

    ReplyDelete
  5. Sara G: sjovt, du må sige til, hvis du møder mig i Netto ;)

    Maja: tak :)) lejligheden faldt på plads for flere måneder siden, så det har jeg heldigvis ikke skulle bekymre mig om.

    ReplyDelete
  6. Man bliver afhængig af opmærksomheden.

    ReplyDelete
  7. Hihi, da jeg var en tur i NYC i sommerferien syntes jeg nu også vandet det smagte meget spøjst! Til gengæld syntes jeg også det danke vand smagte underligt da jeg kom tilbage... Underligt ;-)

    - Held og lykke med indflytningen, glæder mig til de næste par indlæg! :)

    ReplyDelete