11.2.12

København


Hej alle. I kender mig nok fra Livet i NYC, og først og fremmest tak fordi I har fulgt med der inde :) Nu har jeg tænkt mig at forsøge mig med lidt blogging fra København. Jeg ved endnu ikke, hvordan det kommer til at fungere - det er en del nemmere at opleve spændende ting i NYC end i København ;)


Jeg har tænkt mig at blogge om det, jeg finder interessant. Jeg læser meget, så bøger bliver nok en del af bloggen. Jeg elsker også film og serier, så det vil jeg også skrive lidt om. Derudover interesserer jeg mig rigtig meget for makeup og hudpleje, især den parfumefri og "sunde" slags :) Men jeg elsker jo også at skrive, så mon ikke også, der kommer en del hverdagsanekdoter - det er alle ting, som jeg har delt lidt af inde på Livet i NYC, men der har byen været i fokus, så jeg har nedtonet det lidt. Hvis I har nogle forslag til andre emner, som jeg har vendt på min anden blog, så send mig en kommentar. Hvad vil I høre om? En ting er dog helt sikkert - dette bliver aldrig en modeblog. Dem er der vel egentlig også nok af, eller hvad? ;)


Uanset hvad, så kommer bloggen her kommer nok til at være en hel del anderledes end Livet i NYC. Bare så I ikke forventer præcis det samme :) Og hvis jeg ikke synes, der er nok at rapportere om her hjemme fra, så stopper jeg jo bare igen (men fortsætter nok uanset hvad for mine forældres skyld, haha). Jeg hører rigtig gerne jeres mening om hele dette blog-projekt! Er det noget, I kunne have lyst til at følge med i?


Kærlig hilsen,
Cecilie

3 comments:

  1. Jamen jeg læser ihvertfald gerne med om lige det du har lyst til at skrive :)

    ReplyDelete
  2. Det er altid hyggeligt at følge dine blogs, Cecilie, så jeg ser frem til københavner-indlæggene. Husk på at de er eksotiske for os ude i den store verden :-) Og så er vi jo en slags blog-kollegaer nu, da jeg jo også skriver lidt om kbh på www.mysweetcopenhagen.com

    Glæder mig til at høre mere fra dig og kbh.

    Knus
    Birgitte

    ReplyDelete
  3. Tillykke med den nye blog Cecilie

    Glæder mig til at høre om København :)

    ReplyDelete