28.4.12

- & + 5

Undskyld den manglende blogging. Det er ikke engang, fordi jeg har travlt, jeg får det bare ikke gjort.. Men hermed ugens plusser og minusser. Heldigvis er plus-listen meget længere en minusserne, og med det vil jeg ønske jer god weekend! Vi ses, jeg skal fulde mig!

+ + + 

+ At der er et bordtennis bord i min kærestes kælder, så vi kan game, mens vi vasker tøj. Bordtennis <3

+ Sindssyge holdtrænere! Denne var helt skaldet, havde en superman tattoo på sin gigantiske overarm og var ca. 150 cm høj. Endnu bedre blev det, når han dansede til den 80'er musik, han havde medbragt.

+ Apropos dans, så er der ikke noget sødere, end når vuggestuebørn danser.

+ At jeg har verdens sødeste forældre, som sender mig forstærkninger fra USA, når jeg fortæller dem, at jeg er blevet syg.


+ At jeg scorede 109 på Mensas IQ test! (Normalen ligger på 90-110). Så rammer vi Mensa, gutter! So close!

+ Når man har glemt at tage pose med i Netto, men kan have det hele i lommerne i stedet. Poser er alligevel so last year.


- - - 

- Når man halvvejs inde i måneden har ca. 7 kr pr dag til madbudgettet. Pasta med pesto, anyone?

- At Spotify viser, hvad jeg lytter til på facebook. Jeg vil ikke have, at 369 mennesker ved, at jeg hører Sugababes, det er sgu da pinligt, hahaha.

13 comments:

  1. Tror så meget at jeg har været til træning hos den samme instruktør! Han var fantastisk til at shake booty ikk? Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. han var nice! jeg var helt færdig bagefter, fordi han var så ekstrem!

      Delete
  2. Man kan slå det fra (så spotify ikke viser hvad du lytter til på face)... :-)

    Ps jeg synes du glemmer en ting på plus listen - at det er forår og solen skinner. :D

    ReplyDelete
  3. Dejligt at høre fra dig igen :) Kender alt for godt det med Spotify hæhæ

    Forresten, hvor er dit blå tørklæde fra, altså fra billedet? Den er så lækker :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. det ved jeg ikke, det er min mor og far, der har købt det til mig jo :) sikkert fra en af de mange gadehandlere, som sælger den slags i NYC.

      Delete
  4. Åh, ham holdtræneren kender jeg godt! Og han har jo den tatovering på begge overarme, for lige at toppe det hele.
    Han gjorde min dag lidt bedre sidste gang jeg var til et af hans hold, da han i opvarmningen fik os til at bootyshake til wiggle-delen i Sexy and I Know It.. Helt ærligt, det (eller at shuffle, for den sags skyld) er da det mindste de trænere kan gøre, når de åbenbart alle sammen insisterer på at spille LMFAO. Hver gang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jeg elsker faktisk den musik de spiller! overvejer at investere i sådan en "step hits" og tage den med hver gang jeg skal til fest ;)

      Delete
  5. Jeg vil bare sige at jeg holder meget af at læse din blog. Har fulgt dig (lyder heæt stalker-agtigt... haha) tilbage fra dit liv i NY. Vil bare sige at jeg håber du bliver ved med at blogge:) Jeg skal helt sikkert se 5-years engagement og læse Awesome :0)
    Tak for fifs :)

    ReplyDelete
  6. Hej Cecilie :-)

    Jeg vil lige spørge dig.
    Jeg skal til New York her i sommerferien, og jeg kunne rigtig godt tænke mig
    at spise sushi derovre! Kan du anbefale nogle gode steder? Gerne så tæt på
    Times Square/Rockerfeller osv. som muligt. Og måske et sted hvor der er
    running sushi? Eller et sted hvor der osse er andet at spise end sushi,
    som f.eks japansk/kinesisk, men hvor sushi'en stadig er god! :-D

    Jeg håber du svarer! Hav en dejlig dag. Knus fra mig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Det lyder sørme dejligt :) Generelt vil jeg fraråde dig alt mad i og omkring Times Square - det er det mest turistede sted i NY og det bliver udnyttet. Maden er for det meste dyr og kedelig. Min absolutte yndlings sushi restaurant hedder Yuka og ligger i krydset mellem 81st street og 2nd avenue. Åh, jeg savner det lidt hver dag....

      Delete
    2. Og forresten, lige en ting til :p .. Kender du et godt sted med running sushi?

      Delete
  7. Okay mange tak for dit tip! Det vil jeg huske.
    Og jeg vil helt sikkert tjekke Yuka ud, tak :-D

    ReplyDelete